|
|
| |
|
|
| |
SMS:a RECEPTBANKEN
TILL 72500 |
så sms:ar vi tillbaks ett slumpat recept.
Bra om du vill ha mattips & recepttips när du är i mataffären och inte vet vad du ska bjuda på för middag! Kostnad 5kr +ev. trafikavgift |
|
|
| |
|
|
|
|
Hej och välkommen till Receptbankens kokbok på nätet!
Tanken med detta forum är att dela med sig av sina bästa recept och att hämta inspiration till kvällens middag, veckans bak eller ett ställe att slå i då du är godissugen.
Hjälps vi åt så kommer vi snart att ha ALLT som behövs för att lyckas i köket.
Besök Lyckas med mat - Köksredskap och vintillbehör |
|
|
|
|
|
|
Salsa
|
Vill du ha detta recept i din mobil? sms:a RECEPTBANKEN 185 till 72500 Bra som inköpslista & komihåglapp! (kostnad 5kr +ev trafikavgift) |
| Visa föregående ämne :: Visa nästa ämne |
| Författare |
Meddelande |
Eva St Silver medlem

.jpg)
|
Skrivet: Mån Jan 31, 2005 1:23 am Rubrik: Salsa |
|
|
Funderar på under vilken rubrik Salsa passar in - mer än på dansgolvet alltså _________________ Man skulle nog kunna bli botad från sina fel om man inte trivdes med dem |
|
| Till överst på sidan |
|
 |
Anne Trä medlem

|
Skrivet: Mån Jan 31, 2005 8:31 am Rubrik: Re: Salsa |
|
|
| Eva St skrev: | | Funderar på under vilken rubrik Salsa passar in - mer än på dansgolvet alltså |
Tja - såser eller röror, kanske lite beroende på vilken typ av salsa det är. En mer "chunky" skulle jag nog lägga under röror, en mer mixad under sås.  _________________ Hälsa på i min blogg - http://annesfood.blogspot.com |
|
| Till överst på sidan |
|
 |
webmaster jim Guld medlem

Blev medlem: 20 Januari 2005 Inlägg: 643 Från: Södermalm - sthlm
|
Skrivet: Mån Jan 31, 2005 10:41 pm Rubrik: |
|
|
Tja, ja skulle nog lägga det under Mexikansk mat
som jag har skapat nu
Den delen fins under :: Utländska rätter :: ( fd. orientalisk mat ) _________________ MVH - Admin |
|
| Till överst på sidan |
|
 |
elleave Glas medlem

|
Skrivet: Tis Feb 01, 2005 10:18 pm Rubrik: |
|
|
| webmaster jim skrev: | Tja, ja skulle nog lägga det under Mexikansk mat
som jag har skapat nu
|
HURRA!  |
|
| Till överst på sidan |
|
 |
Eva St Silver medlem

.jpg)
|
Skrivet: Tis Feb 01, 2005 11:51 pm Rubrik: |
|
|
Du får flytta det precis dit du vill. Just nu ligger det på röror Jag la in det där igår och heter Rödlökssalsa vet inte om det är så mexikanskt precis men ändå _________________ Man skulle nog kunna bli botad från sina fel om man inte trivdes med dem |
|
| Till överst på sidan |
|
 |
webmaster jim Guld medlem

Blev medlem: 20 Januari 2005 Inlägg: 643 Från: Södermalm - sthlm
|
Skrivet: Ons Feb 02, 2005 5:34 pm Rubrik: |
|
|
Ja blev själv lite osäker så det får ligga kvar där så länge om inte någon har ett bättre förslag  _________________ MVH - Admin |
|
| Till överst på sidan |
|
 |
stiligkrispigt
|
Skrivet: Ons Dec 03, 2008 12:07 pm Rubrik: |
|
|
| Vissa fredagar vi kombinerar (sent) middag med en bra rulle och i huvudet med din egen hummus och alla eller tacos, bakad potatis, tortillas, om sådana saker. |
|
| Till överst på sidan |
|
 |
|
Tipsa en kompis om detta recept
Lägg till i min kokbok
|
Du kan inte skapa nya inlägg i det här forumet Du kan inte svara på inlägg i det här forumet Du kan inte ändra dina inlägg i det här forumet Du kan inte ta bort dina inlägg i det här forumet Du kan inte rösta i det här forumet
|
|